‘Service van de zaak…’

SCHAGEN – Daar stond ik op de parkeerplaats van Bike Totaal Boersen: te klungelen en te grommen omdat ik de rollator van mijn 92-jarige stiefschoonvader niet van de achterbank van m’n auto kreeg. Nondedju!

Maar goed, na tien minuten had ik het vehikel uit mijn auto gerost en welgemutst ging ik door de schuifdeuren van de zaak naar binnen. Ik waande mij in een tweewielerwalhalla! Fietsen, héél veel fietsen. De bronstige geur van rubber drong mijn niet geringe reukorgaan binnen.

Ik had gebeld of ze ook rollators konden repareren: “Ja, dat moet wel lukken”, luidde het antwoord. De rechter remkabel van de rollator deed niet wat ie moest doen.

Nou, dat euvel was snel verholpen. Kwestie van een schroefje, een moertje en een rubbertje. Even een paar keer testen en ik was enthousiast over het resultaat van de reparatie-actie.

Gevraagd naar de kosten: “Service van de zaak”, sprak de monteur monter. Kijk!, da’s nou ‘es een voorbeeld van service en klantenbinding! Dus, Bike Totaal Boersen: hartelijk dank!